مراقبت و تمیز کردن ملحفه های تشک بیمارستان

مراقبت و تمیز کردن ملحفه های تشک بیمارستان

تخت بیمارستانی می تواند یک وسیله مفید پزشکی باشد.هنگامی که تخت بیمارستان مانند تخت جراحی ، به درستی تمیز و نگهداری شود ، بیماران می توانند به راحتی روی آن استراحت کرده و بهتر بهبود یابند.تشک های طبی مورد استفاده روی تخت های بیمارستانی نباید مشکلی ایجاد کنند.نصب ، تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است.شما فقط باید در نظر بگیرید که برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ملحفه های تشک بیمارستان ، از چه موادی استفاده کنید.

از پارچه مناسب برای تشک بیمارستانی استفاده کنید

مراقبت از تخت های بیمارستان با انتخاب پارچه مناسب تشک شروع می شود.برخلاف پارچه های معمولی شما ، پارچه های تخصصی طراحی شده برای مراکز بهداشتی ، مراقبت مناسب از بیمار را تضمین می کنند.انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد اما یکی وجود دارد که به طور فزاینده ای محبوب می شود:پارچه تشک ضد میکروبی.پارچه های ضد میکروبی نه تنها در جلوگیری از شیوع میکروب ها ، باکتری ها و سایر عناصر خطرناک بهترین هستند ، بلکه نگهداری آنها آسان تر و ارزان تر است ، زیرا از مواد شیمیایی تمیز کننده بسیار کمتری استفاده می کنند.

از پارچه مناسب برای تشک بیمارستانی استفاده کنید

برای تمیز کردن پارچه های تشک بیمارستان از مواد شیمیایی تایید شده استفاده کنید

تشک های بیمارستانی ، هر چقدر از کیفیت خوبی برخوردار باشند ، با استفاده نادرست و عدم مراقبت صحیح ، خیلی زود فرسوده می شوند.با ضد عفونی و شستشوی مرتب پارچه های تشک بیمارستانی با محلول های تمیز کننده ایده آل ، می توانید به راحتی از این موارد جلوگیری کنید.اطمینان حاصل کنید که هر ماده ضدعفونی کننده یا تمیز کننده ای با پارچه شما سازگار یا بی خطر است.

اگر از پارچه های وینیل روی تشک بیمارستانی خود استفاده می کنید ، بهتر است از ضد عفونی کننده های فنل استفاده کنید ، همان نوعی که در صابون های ضدعفونی کننده ، دهان شویه ها و مایع های دستشویی وجود دارد.

برای مواد یورتان ، ترکیبات آمونیوم کواترنر (یا کوات) ایده آل ترین هستند و اگر از هر دو پارچه وینیل و یورتان استفاده می کنید ، کارشناسان صنعت استفاده از هیپوکلریت و اکسید کلر را برای تمیز کردن پیشنهاد می کنند.

به یاد داشته باشید ، بیشتر همیشه بهتر نیست.ضد عفونی کننده هایی که با غلظت کامل یا در محلول های بسیار غلیظ استفاده می شوند ممکن است به پارچه آسیب برسانند.

در مورد لکه های سرسخت پارچه های پزشکی چطور؟ این نباید یک چالش باشد.قبل از اینکه آنها را با صابون های خنثی که در آب ولرم رقیق شده اند تمیز کنید ، می توانید آنها را یک یا دو دقیقه قبل از آن ، خیس کنید.صابون های خنثی آن دسته از صابون ها هستند که حاوی یون یا پتاس نیستند.

تمیز کردن پارچه های تشک بیمارستان

مراقبت از تخت های بیمارستانی مانند تخت ارتوپدی و تشک های تخت ، نیاز به برنامه دارد.علاوه بر برنامه منظم نگهداری ، باید از جمع آوری ، نگهداری و شستشوی نامناسب ملحفه ها تشک تخت جلوگیری شود تا از تعمیرات پرهزینه جلوگیری شود.این سیستمی متکی به تلاش تیمی است ، از مدیران صالح گرفته تا متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط.

در چنین محیط شلوغی مانند بیمارستان ، ارتباطات برای موثر بودن تیم مهم است.به عنوان مثال ، اطلاعات مربوط به استفاده مناسب از مواد ضد عفونی کننده برای هر ماده باید مستقیماً از طرف تولید کنندگان یا توزیع کنندگان باشد.اگر مورد نامشخصی وجود دارد ، مدیران باید ابتکار عمل را بگیرند تا مشاوره تخصصی خود را بگیرند و در مورد آن با کارکنان خود صحبت کنند.

انتخاب پارچه های مناسب و نظافت معمول توصیه شده ، علاوه بر عملکرد تشک بیمارستانی ، راحتی و امنیت کاربر را نیز به حداکثر می رساند.

اکنون که کمی بیشتر در مورد مراقبت و تمیز کردن پارچه های تشک بیمارستانی دانستید ، دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید تا در مورد تخت بیمارستان ، نحوه انتخاب تخت بیمارستان و انواع تخت بیمارستانی نیز اطلاعاتی بدست آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.