تخت جراحی دامپزشکی

شرکت توان زیست بهترین شرکت طراحی و ساخت انواع تخت جراحی و معاینه ی حیوانات به درخواست مشتری منطبق با استاندارد های روز دنیا می باشد.  مانند تمام تخت های عرضه شده توسط شرکت توان زیست، تخت جراحی دامپزشکی به طوری طراحی و ساخته شده اند که از استانداردهای صنعت دامپزشکی فراتر رود. تخت جراحی دامپزشکی دارای انواع مختلفی است که نوع متداول آن، تخت جراحی فشار دستی است و گزینه مناسب تری برای کار دامپزشکان بوده و عمدتا از فولاد و حتی فلز ساخته شده است. تمامی مدل های تخت دامپزشکی در وب سایت توان زیست وجود دارد. آنها از فولاد ضد زنگ و مواد دیگر ساخته شده اند و به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.

تخت معاینه دامپزشکی

ماموریت ما تولید تخت هایی برای حیوانات است که در حین جراحی به حیوان و دامپزشک کمک کند و باعث سلامتی، شادی، رفاه آن ها شود.طراحی تخت های ما بدن حیوانات را برای مدت طولانی تری در وضعیت خوبی نگه می دارد. کیفیت سنگ بنای برند ما است. برای مطابقت با استانداردهای با کیفیت، ما از مواد با کیفیت بالا برای تولید تخت خود استفاده می کنیم. سپس تخت های تولید شده توسط توان زیست، با انواع حیوانات آزمایش شده تا تضمین کند که باعث راحی حیوانات، حین عمل شود. با کنترل‌ های کیفی دقیق، ما اطمینان می‌ دهیم که تخت ما از بالاترین کیفیت برخوردار است و در شرایط عالی تحویل داده می‌ شود. این تخت ها به گونه ای طراحی شده است که بادوام باشد.

خرید تخت جراحی دامپزشکی

تخت جراحی حیوانات نوعی تخت بیمارستانی است که در کلینیک های دامپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد مشاوره رایگان ما در هر زمان و در دسترس هر مشتری است. تیم فروش و پشتیبانی با تجربه ما در تمام مراحل خرید شما را همراهی می کنند و بهترین مشاوره ها را به شما ارائه خواهند داد. تخت بیمارستانی و کلیه تخت های جراحی و دیگر نمونه های تخت ساخته شده توسط شرکت توان زیست دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است. تخت ها به گونه ایی طراحی و ساخته می شود که دامپزشکان بتوانند به راحتی حیوانات را روی این تخت ها معاینه و جراحی کنند.

ویژگی های تخت های جراحی دامپزشکی

دارای رویه نرم می باشد

تشک روی این تخت به راحتی تمیز و قابلیت شستشو بعد از عمل را دارد. تشک ها نیز دارای رنگبندی می باشد.

دارای پایه های قابل تنظیم ارتفاع می باشد

طول و عرض این تخت به صورت استاندار ساخته شده است به صورتی که دسترس دامپزشک را از هر طرف تخت برای معاینه و جراحی حیوان آسان کرده است. طول این تخت 210 و ارتفاع آن 120 سانتی متر است.

قابلیت تحمل وزن در این تخت بالا است و حیوانات سنگین را به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می توان روی این تخت قرار داد.

این تخت دارای پایه های ثابت است که به وسیله های چرخ های کوچک در زیر تخت تعبیه شده قابلیت حرکت و جابه جایی را دارد. چرخ های نصب شده در قسمت زیر ترمز دار هستند.

تخت جراحی دامپزشک دارای شکن های متعدد است. در دو طرف تخت دو شکن تعبیه شده است که قابلیت باز و بسته شدن دارد. در کناره های تخت نیز شکن هایی وجود دارد که با توجه به جثه حیوانات  این شکن ها باز یا بسته می شوند.

مدل این تخت با رویه تمام استیل  نیز در این مجموعه تولید می شود.

معرفی تخت جراحی دامپزشکی

تطبیق پذیری در جراحی دامپزشکی بسیار مهم است. تخت جراحی دامپزشکی، در اندازه های مختلف و با گزینه های قابل تنظیم موجود است. استفاده از عملکرد شیب آسان این نوع تخت ها آسان است و پس از رسیدن به زاویه مورد نظر به طور ایمن در جای خود قفل می شود. یک سیستم مهار جانبی در دسترس است تا حیوانات را دقیقاً در موقعیت مناسب برای عمل نگه دارد. عمل بر روی سگ یا گربه‌ ای که نیاز به دراز کشی دارد می‌ تواند چالش برانگیز باشد و کمک‌ صاحب آن ها نیز کافی نیست زیرا از جای خود خارج می‌شوند. تخت جراحی دامپزشکی به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی و ایمن هر حیوان را می توان روی آن ها قرار داد. به طور معمول این تخت ها دارای یک صفحه صاف و براق هستند که به راحتی تمیز می شود و چهار چرخ قفل دار که به شما امکان می دهد آن را دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید قرار دهید.