بیمارستان مناسب کودک

چگونه بیمارستان مناسب کودک خود را انتخاب کنیم؟

چگونه می توان بیمارستان مناسب کودک خود را انتخاب کرد ، اضطراب را کاهش داد و درمان را به حداکثر رساند؟

بستری شدن در بیمارستان برای هر کسی یک تجربه ترسناک است. اما برای کودکان ، به خصوص آسیب زا است. چه کودک شما به دلیل شکستگی استخوان و چه یک عمل جراحی پیچیده قلب پذیرفته شود، تسهیلاتی که انتخاب می کنید می تواند تفاوت زیادی در موفقیت درمان وی و هم در شرایط عاطفی قبل و بعد از بستری شدن او ایجاد کند.
متأسفانه این یک واقعیت شناخته شده است که همه بیمارستان ها برابر نیستند. بیمارستان های عالی ایمنی و رضایت بیمار را در اولویت قرار می دهند و در نهایت نتایج بهتری دارند. در مقابل، بیمارستان های نامناسب اشتباهات پزشکی بیشتری مرتکب می شوندکه به نوبه خود منجر به افزایش میزان عوارض می شود و سالانه منجر به صدها هزار مرگ بیمار می شود.
تحقیقات نشان داده است که بیمارانی که تحت شرایط شایع در بیمارستان های با بدترین عملکرد تحت معالجه قرار می گیرند، 13 برابر بیشتر در معرض عوارض و سه برابر بیشتر از بیماران معالجه شده در بهترین بیمارستان ها هستند. به عنوان والدین ، ​​این موضوع می تواند نگران کننده باشد ، اما این تنها چیزی نیست که باید در نظر بگیرید.

محیط پزشکی مناسب به ویژه در مراقبت از کودکان بسیار مهم است زیرا کودکان نیازها و ملاحظات خاص خود را دارند که همیشه هنگام درمان بزرگسالان مطرح نمی شوند. علاوه بر تفاوت در رشد جسمی ، نیازهای عاطفی کودکان نقش زیادی در واکنش آنها به مراقبت های پزشکی دارند. از بین بیش از پنج میلیون کودک که هر ساله تحت عمل جراحی قرار می گیرند، اکثریت از اضطراب مربوط به عمل خود رنج می برند. اگر به درستی کنترل نشود ، این تجربیات می تواند منجر به نتایج بدتر پس از جراحی و همچنین تأثیرات عاطفی و روانی طولانی مدت شود. به همین ترتیب، بهترین بیمارستان ها برای کودکان مجهز هستند تا بتوانند مراقبت های تخصصی مورد نیاز خود را ارائه دهند و راه حل های خاصی را برای مدیریت اضطراب برای بیماران و خانواده هایشان به کار بگیرند.

اهمیت محیط پزشکی در بیمارستان مناسب برای کودکان

روند بستری شدن در بیمارستان را از چشم کودک خردسال تصور کنید. آنها در یک محیط کاملاً ناآشنا قرار گرفته اند و از شدت دردشان وحشت دارند. اگر مادر و پدر مضطرب هستند ، این نیز کمکی نمی کند ، زیرا کودکان تمایل دارند احساسات والدین خود را نشان دهند. سپس استرس زا ترین قسمت بیهوشی می آید. همانطور که متخصص بیهوشی ماسکی را روی صورت خود قرار می دهد ، کودک ممکن است نفس بکشد یا احساس سبکی سر کند و نسبت به اتفاقات بعدی مطمئن نباشد. در بعضی شرایط ، بچه ها ممکن است آنقدر هیستریک باشند که قبل از انجام بیهوشی برای آرام شدن به داروهای ضد اضطراب نیاز پیدا کنند. این نوع اضطراب به ویژه برای کودکان خردسال که همیشه نمی فهمند دقیقاً چه اتفاقی برای آنها می افتد ، شدید است. در حقیقت ، غیر معمول نیست که بچه ها گریه کنند ، جیغ بزنند ، از عصبانیت یا حتی از ترس خود را خیس کنند.

محیط پزشکی بیمارستان مناسب کودک

چگونه می توان بیمارستان را برای کودک خود کنترل کرد؟

همه والدین ها بهترین مراقبت از فرزندان خود را می خواهند ، اما دستیابی به بیمارستان مناسب کودک کار آسانی نیست. اگر مانند اکثر مردم هستید، ممکن است وسوسه شوید که نزدیکترین بیمارستان را انتخاب کنید یا بر اساس آنچه بیمه شما پوشش می دهد انتخاب خود را انجام دهید. اگرچه این ها عوامل مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند و ممکن است تنها گزینه شما در موارد اضطراری باشد، اما در هنگام تلاش برای یافتن بهترین بیمارستان مناسب کودک خود باید نکات دیگری را نیز به خاطر بسپارید . خصوصاً ابهتر است که از قبل برنامه ریزی کنید.
نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که آیا این بیمارستان و کارکنان در مراقبت از کودکان تخصص دارند؟ بیماران کودک غالباً به وقت بیشتر ، توجه بیشتر به نیازهای عاطفی خود و حتی مواردی مانند وسایل و تخت خوابهای کوچکتر احتیاج دارند. تنها شش درصد از بخش های اورژانس برای مراقبت از کودکان مجهز هستند. این بدان معنی است که اکثریت گزارش می دهند که آماده پاسخگویی به نیازهای خاص آنها نیستند. در واقع تمام تیم جراحی ، از پرستار گرفته تا متخصص بیهوشی ، باید در زمینه های مراقبت از کودکان آموزش ببینند. بیهوشی کودکان کاری دشوار است ، زیرا کودکان اغلب به دوزهای دارویی خاص و زمان نظارت بیشتری نیاز دارند و خطر عوارض بیشتر است.

چگونه بیمارستان مناسب کودکان را برای جراحی آماده می کنند؟

با توجه به مراقبت های ویژه ای که کودکان به آن احتیاج دارند ، بیمارستان هایی که کودکان را پذیرش می کنند باید پروتکل هایی داشته باشند تا روند کار برای کودکان و خانواده های آنها راحت تر شود. اگرچه بیمارستانی که انتخاب می کنید در نهایت به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اگر این مرکز عملیاتی را انجام دهد که در زمینه پزشکی تحت عنوان “مراقبت خانواده محور” شناخته می شود ، می تواند تجربه شما را بسیار بهبود ببخشد.
مطالعات نشان داده است که با برنامه های خانواده محور با هدف کاهش اضطراب کودکان و والدین قبل از جراحی منجر به درد کمتر میشود. زمان به هوش آمدن کودکان بسیار کمتر می شود. بیمارستان های مختلف برای راحتی بیشتر کودکان و خانواده هایشان از استراتژی های مختلفی استفاده می کنند. این ممکن است شامل دادن اطلاعات بیشتر به کودکان در مورد انتظارات ، تمرین با ماسک بیهوشی یا آموزش روشهای کنار آمدن با اضطراب و درد باشد. به والدین ممکن است اجازه داده شود که هنگام بیهوشی با کودکان در اتاق باشند و یا در رختخواب های خانواده محور شرکت کنند تا بتوانند در مورد تصمیماتی که درباره فرزندشان گرفته می شود به روز باشند. در همه موارد ، بیماران و خانواده های آنها به عنوان قسمتهای اصلی یک تیم مراقبت هماهنگ دیده می شوند.
هیچ کس دوست ندارد که در بیمارستان بستری شود و از بین بردن اضطراب برای شما و فرزندتان هرگز ممکن نیست. با این حال ، انتخاب بیمارستانی که نه تنها سابقه موفقیت دارد ، بلکه در برخورد با کودکان نیز تجربه دارد ، می تواند تفاوت زیادی در روند درمان داشته باشد.

شرکت توان زیست طیف وسیعی از انواع تخت های بیمارستانی را فراهم می کند تا با انواع مختلف بیماران مطابقت داشته باشد.  تخت دیالیز ، تخت جراحی، تخت بستری و.. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.