تخت ارتوپدی

شرکت توان زیست یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده انواع تخت بیمارستانی مانند تخت جراحی، تخت ارتوپدی و غیره می باشد. همانطور که می دانید،  تخت های ارتوپدی در دو نوع برق و مکانیکی ساخته میشوند.

تخت های ارتوپدی به طور منحصر به فرد برای کاهش درد همراه با اختلالات اسکلتی و عضلانی طراحی شده اند و بر اساس استاندارد و مطابق با ارگونومی ستون فقرات ساخته میشوند عملکرد این نوع تخت به گونه ای است که بعضی اوقات فشارهای ایجاد شده برای بیمار هنگام خواب را به حداقل می رسانند. استراکچر این تخت ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و بر روی آن قاب ارتوپدی بنا به نیاز و درخواست مشتری برروی پایه ها محکم میگردد گزینه میله های مانکی بار و زنجیر بر روی پایه طراحی و با استفاده از مکانیزم میلنگ کار می کنند.

قاب ارتوپدی عمدتا برای تشخیص ، اصلاح ، پیشگیری و درمان بیمار مبتلا به اختلالات استخوان ، مفاصل ، عضلات ، رباط ها ، تاندون ها ، اعصاب و پوست طراحی شده است.

حلقه مثلثی شکل وصل شده به مانکی بار یا میله ها نوعی پیوست است ، برای کمک به حرکت بیمار در طی فعالیتهای روزمره زندگی استفاده می شود. استحمام ، تعویض ملحفه ، استفاده از تختخواب و جابجایی مجدد با استفاده از این مثلث آسان تر می شود.

با گرفتن آن و یک حرکت “کشیدن” بالاتنه و باسن را از تخت بلند می کند. بیمار ممکن است با کمک خم شدن زانو ، قرار دادن پا صاف روی تشک و فشار دادن به پایین روی تخت براحتی جابجا شود

انواع تخت ارتوپدی

تخت های بستری بیمارستانی انواع مختلف با کاربرد های مختلفی دارند یکی از این موارد تخت ارتوپدی است همانطور که از نام تخت مشخص است این تخت برای بیماران دچار شکستگی و ارتوپدی کاربرد دارد.

این مدل تخت دارای قسمت هایی برای بستن پا یا دست یا… آسیب دیده بیمار میباشد. و امکاناتی برای این نوع بیماران به همراه دارد.

تخت ارتوپدی میتواند مکانیکال (دستی) یا الکتریکال (برقی) باشد میتواند شکن ها و حالت های بستر مختلفی داشته باشد. جنس بدنه که فلز است با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. جنس رویه ها و سرتخت ها میتواند سلیقه ای و به انتخاب بیمارستان باشد. تخت چرخدار است و ترمز هایی هم روی چرخ ها تعبیه میشود تا حرکت تخت محدود باشد.

همانطور که اشاره کردیم تخت های ارتوپدی قطعات و امکانات مخصوصی دارند که به اصطلاح پزشکی تراکشن و مانکی بار نامیده میشوند. این قطعات برای بستن یا تغییر پوزیشن محل آسیب دیده میباشند و مدل های مختلفی دارند.

تعیین مدل و ساختار قطعات ارتوپدی به عهده پزشکان ارتوپد میباشد. این قطعات میتوانند ساده با دستگیره باشند که بیمار بتواند با کمک آن حالت خود را تغییر دهد و یا محل آسیب دیده را با آن ببندند و تحت کشش باشد یا میتوانند تخصصی باشند که بیماران با مشکلات حاد تر تحت پوشش این تراکشن ها و مانکی بارها باشند.

قطعات ارتوپدی روی تخت نصب میشوند و میتوانند در چهار طرف تخت نصب شوند یا میتوانند بطور کامل کل تخت را پوشش بدهند و با کلمپ های مخصوصی تغییر سایز یا حرکت یا تغییر حالت دارند.

جنس قطعات از فلز های قوی یا استیل میباشد تا بتوانند بنا به کشش ها و وزن بیماران و فشاری که روی قطعات وارد میشود مستحکم باشند و دچار شکستگی نشوند چون این اتفاق باعث سقوط بیمار میشود و عواقب خطرناکی به همراه دارد.

ما سعی کرده ایم تخت های ارتوپدی باکیفیت بالا و متریال درجه یک تولید و به بیمارستان های کل کشور عرضه نماییم.

تخت ارتوپدی سه شکن

باتوجه به حساست وضعیت بیمارانی که با مشکلات عضلانی و استخوانی روبرو هستند باید از تجهیزاتی استفاده نمود که آسایش و راحتی بیشتر آنها را فراهم کند و سبب ایجاد صدمه ی بیشتر به آنها نشوداز این رو شرکت توان زیست سپاهان با بیش از چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید انواع تخت بیمارستانی وسایر تجهیزات پزشکی، توانسته این نیاز مهم و ضروری را بصورت کارآمد و تخصصی طراحی و عرضه کند.یکی از تخت های مهم و ضروری برای بیماران تخت ارتوپدی می باشد که جهت قرار گیری حالت درست بیمار بروی تخت با حساسیت و دقت بالا با توجه به شرایط درست بدن طراحی و تولید شده است. یکی از انواع تخت های ارتوپدی نوع سه شکن آن می باشد. شکن به تعداد شکست هایی که یک تخت می تواند داشته باشد و بدن بیمار را می تواند در حالت های مختلف  قرار دهد می گویند. تخت سه شکن همانطور که از نامش پیداست از سه ناحیه می شکند تا حالت سر و کمر و پاهای بیمار را آنطور که نیاز می باشد تغییر دهد.

تخت هایی که توسط شرکت توان زیست سپاهان تولید شده است از بهترین متریال ها و ویژگی ها برخوردار می باشند و باتوجه به ارگونومی بدن انسان طراحی شده اند تا درصد آسیب های احتمالی به بدن بیمار در حین قرارگیری بروی تخت را به صفر برساند. تخت های ارتوپدی بصورت مکانیکی و برقی تولید شده اند و دارای بخش های مخصوص جهت قرارگیری قسمت های آسیب دیده بیمار می باشد. تخت های ارتوپدی اغلب مخصوص بیمارانی که دچار شکستگی ، دررفتگی استخوان و عضلات شده اند مناسب می باشد و کمک می کند فشارهای ناشی از   سمت قسمت های دیگر بدن بروی قسمت آسیب دیده کاهش پیدا کند و بدن بیمار به نحوی بروی تخت قرار بگیرد که احساس درد را در کمترین حالت احساس کند.

تخت اتاق عمل ارتوپدی

افرادی که دچار آسیب های جدی عضلانی و استخوانی هستند و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند شرایط بسیار حساسی دارند بنابراین باید وضعیت آنها در درست ترین و مناسب ترین حالت ممکن باشد تا از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری شود. شرکت توان زیست سپاهان برای این منظور تخت های مخصوص اتاق عمل ارتوپدی در نهایت دقت و کارایی طراحی و تولید نموده است که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که با هدف سهولت در روند عمل جراحی همچنین قرار گیری درست وضعیت بیمار برای تحمل درد ناشی از آسیب تعبیه کرده است. این شرکت تمام اصول و نکات لازم را جهت تولید یک تخت کاملا استاندارد رعایت نموده است بنابراین میتوان گفت تخت های تولید شده توسط این شرکت کاملا اطمینان بخش می باشند علاوه بر این   این شرکت موفق شده است سایر محصولات و تولیدات خود را  با برند شرکت توان زیست در بهترین کیفیت و کارایی به سراسر نقاط کشور ارائه دهد.

استفاده از بهترین مواد در ساخت این تخت و سایر تجهیزات خدمات پزشکی همچنین بکارگیری تمامی امکانات ممکن در این محصولات ، سبب شده این محصولات از سطح بالایی از کیفیت برخوردار باشند و در نهایت کارایی و خدمت رسانی، مورد استفاده قرار بگیرند. تخت اتاق عمل ارتوپدی برای جراحی  ستون فقرات ، آسیب های فیزیکی و استخوانی بسیار مناسب و کارآمد می باشد و مجهز به سیستم تصویربرداری اشعه ایکس نیز می باشد. این تخت ها در قسمت بالایی خود حالتی کشویی دارند که بروی آنها دستگیره تعبیه گردیده است. تخت ارتوپدی برای انجام عمل جراحی همچنین تصویر برداری از قسمت های مختلف استخوان بندی و اسکلتی بدن در بیمارستان هاکاربرد دارد که سبب رفاه حال پزشکان و بیماران واقع شده است. امکاناتی که برای تخت اتاق عمل ارتوپدی در نظر گرفته شده است عبارتند از:

  • تخت اتاق عمل ارتوپدی دارای دو دستگیره درقسمت بالا و پایین تخت جهت سهولت در جابجایی می باشد
  • جنس کفی از abs با قابلیت شستشو و ضدعفونی
  • پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک در تخت اتاق عمل ارتوپدی
  • قابلیت نصب تجهیزات ارتوپدی و مانکی بار بروی تخت
  • دارای ضربه گیر و پایه برای نصب سرم
  • امکان نصب انواع بدساید
  • دارای چرخ با سیستم قفل مرکزی
  • سطح بستر با ویژگی سه شکن

قیمت تخت ارتوپدی سه شکن

همانطور که میدانیم تخت های بیمارستانی و پزشکی در انواع مختلفی با برندهای متفاوت تولید و عرضه می شود در این بین تخت های تولیدی شرکت توان زیست سپاهان  یکی از بهترین تولید کنندگان تخت های بیمارستانی، تخت ارتوپدی و دیگر تجهیزات و امکانات خدماتی پزشکی ، با بهترین کیفیت توانسته صاحب برندی معروف در این حوزه شود و در رتبه های نخست این محصولات قرار بگیرد.  انواع تخت بیمارستانی و ارتوپدی  اغلب بر اساس  نوع ساخت و کیفیت ، تعداد شکن ها ، نوع کارکرد آن از جهت برقی و مکانیکی بودن آن همچنین نوع کاربرد آن تقسیم بندی می شوند. برای خرید این تخت ها باید به مراکز فروش این تخت ها که شامل نمایندگی عرضه محصولات و لوازم پزشکی و مهندسی پزشکی می باشند یا شرکت های تولید کننده مراجعه نمود. شرکت توان زیست سپاهان با سابقه ی درخشان در طراحی و تولید این لوازم و تجهیزات، خود  دارای آمادگی عرضه ی تولیدات خود اعم از انواع تخت های بیمارستانی و پزشکی همچنین تخت ارتوپدی به سایر مراکز درمانی و پزشکی همچنین بیمارستان ها می باشد.

قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای تخت بیمارستانی و تخت ارتوپدی شرکت توان زیست سپاهان از ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد. تحمل وزن بالا و ابعاد استاندارد برحسب نیاز، تشک های با کیفیت و مرغوب و دارای استحکام بالا ، قابلیت استفاده در تمام مراکز درمانی همچنین استفاده در منازل از ویژگی های این تخت ها می باشد. طراحی تخت های ارتوپدی توسط این شرکت بدین گونه می باشد که دارای موتور الکتریکی می باشند که وظیفه ی کنترل شکن ها را همچنین تنظیم ارتفاع و زاویه ی مورد نظر را برعهده دارد. وجود نرده و ریل و محافظ که جز ضروری ترین موارد در این تخت ها می باشد با حساسیت بالایی تعبیه شده است. تخت ها بر اساس میزان امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای قیمت های متفاوتی هستند که با مراجعه به سایت شرکت توان زیست سپاهان میتوانید انواع آن را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود و اطلاع از ویژگی های آنها، نسبت به خرید و سفارش آنها اقدام نمایید.