تخت سه شکن

شرکت توان زیست سپاهان تمام تولیدات خود را اعم از تخت های بیمارستانی شامل انواع تخت سه شکن، تخت ارتوپدی، تخت های معمولی بیمار و تخت دیالیز را با بهترین شرایط عرضه می نماید. همچنین این شرکت آمادگی دارد با سایر مراکز درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور به منظور تامین نیازهای آنها همکاری و خدمت رسانی کند. شرکت توان زیست سپاهان در نظر دارد برای توسعه ی خدمات خود، فروش محصولات و تولیدات خود را از جمله تخت های دیالیز به سایر نقاط کشور گسترش دهد تا بدین وسیله تمامی بیماران از امکانات این تولیدات با کیفیت بهره مند شوند.

تخت سه شکن

امروزه یکی از نیازهای مهم و ضروری در بخش درمانی و بیمارستانی، وجود تجهیزات پزشکی می باشد از این رو هرچه این تجهیزات پیشرفته تر و جامع تر باشد رفاه بیماران در روند درمان  بیشتر خواهد بود. شرکت توان زیست سپاهان به منظور تحقق این هدف به طراحی و تولید انواع تخت بیمارستانی از جمله تخت آی سو یو ، تخت جراحی،تخت دیالیزو غیره به همراه تجهیزات لازم دیگر در این بخش، پرداخته است. این شرکت با در نظر گرفتن رفاه حال اکثر بیماران تخت هایی مناسب برای آنها طراحی نموده است تا نهایت آرامش و راحتی را به بیماران و پزشکان و پرستاران هدیه دهد. تخت سه شکن  یکی از تولیدات این شرکت می باشدکه همانطور که از نامش پیداست دارای سه بخش می باشد این سه قسمت بگونه ای طراحی شده است که بدن فرد با قرار گیری بر روی آن احساس راحتی داشته باشد. تخت سه شکن در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است

تخت بیمارستانی سه شکن

از انواع تخت بیمارستانی تولید شده توسط شرکت توان زیست سپاهان میتوان به تخت های سه شکن اشاره نمود که بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند. این تخت ها دارای یک طراحی تخصصی و اصولی می باشند چرا که بواسطه ی کاربردی که دارند بسیار حساس و با اهمیت می باشند.تخت های بیمارستانی از لحاظ ساختاری دارای چند نوع می باشند از جمله تخت های معمولی و ساده، تخت دو شکن و سه شکن و چهارشکن، که هرکدام از این تخت ها با توجه به وضعیت بیمار مورد استفاده قرار می گیرند تخت جراحی نیز از نمونه تولیدات این شرکت می باشد که تمام استانداردهای لازم در ساخت آن با بهترین کیفیت رعایت شده تا پزشکان و بیماران هر دو در پروسه ی درمان در بهترین شرایط و دسترسی راحت قرار بگیرند. تخت های بیمارستانی باید به نحوی طراحی و تولید شوند که نهایت امنیت و راحتی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

تخت سه شکن برقی

تخت های بیمارستانی شامل مدل های مختلفی از جمله ساده، الکترونیکی و فول الکترونیکی می باشد در این بین تخت های برقی دارای امکانات بیشتری می باشند و بیمار هنگام استفاده از آنها احساس راحت تری نسبت به سایر تخت های مکانیکی دارد. شرکت توان زیست سپاهان با در نظر گرفتن شرایط بیمار با هدف ایجاد آرامش و آسایش برای او همچنین سهولت در انجام اقدامات درمانی توسط پرستار و پزشک، تخت های برقی سه شکن را با استانداردهای لازم طراحی و تولید نموده است. هنگامی که بیمار قدرت جابجا شدن و حرکت کردن ندارد یا بصورت دشوار این کار را انجام می دهد بهتر است در این شرایط از تخت سه شکن برقی استفاده شود تا تمام این اقدامات بصورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام شود. استفاده از این تخت ها می تواند شرایط خوبی را برای انجام دوره ی درمان و اقدامات پزشکی فراهم کند و این امکان را برای فرد بیمار مهیا سازد تا روند بهبودی خود را بخوبی و بدون استرس سپری کند.

فروش تخت سه شکن

شرکت توان زیست سپاهان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع تخت بیمارستانی با پایبندی به سه اصل مهم از جمله کیفیت کالا، ضمانت کالا، خدمات پس از فروش کالا، نیاز بسیاری ازمراکز درمانی و بیمارستانی را تامین نموده است. نمونه ی تخت سه شکن با استفاده از یک رویه فلزی مقاوم و با دوام گزینه ی بسیار خوبی برای بیمار می باشد این تخت از سه قسمت تشکیل شده است و تمام اجزای بدن بیمار را در بهترین حالت قرار می دهد. تخت سه شکن برای مصارف بیمارستان ها و مراکز درمانی ، مراکز توان بخشی همچنین نگهداری از بیمار در منزل بسیار کارآمد می باشد علاوه بر آن با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی بفروش می رسد. این شرکت بصورت آنلاین و حضوری محصولات خود را عرضه می کند. تخت سه شکن با قابلیت حرکت و جابجایی آسان بیمار یکی از پر فروش ترین انواع تخت بحساب می آید.

قیمت تخت سه شکن

شرکت توان زیست سپاهان با تولید انواع تخت بیمارستانی با کیفیت موفق شده است تا بیمارستان ها و مراکز درمانی را با عرضه ی این نوع تخت مجهز کند. انواع تخت سه شکن برقی و مکانیکی با ویژگی های مطلوب خود، در روند درمان و بهبود بیمارتاثیر بسزایی گذاشته است. قیمت این تخت ها بر اساس نوع ساختار و قابلیتی که دارند تعیین می شود همچنین با در نظر گرفتن نوسانات بازار ارز باید گفت قیمت این تخت ها متغیر می باشد. با اینحال برای اطلاع از قیمت بروز این تخت ها می توان به سایت این شرکت مراجعه نمود و با مشاهده ی سایر محصولات، اطلاعات لازم را درباره ی این تخت های دریافت کرد. قیمت این تخت ها بر اساس نوع متریال بکار رفته در آن، باهم متفاوت می باشند و بسته به نوع برقی و مکانیکی آن، این تخت ها قیمت گذاری می شوند. تخت سه شکن با ویژگی و قابلیت منحصر بفردی که دارد از استقبال خوبی برخوردار می باشد

تخت سه شکن برقی با تنظیم ارتفاع

تخت بیمارستانی سه شکن برقی دارای ویژگی تنظیم ارتفاع می باشد.حرکت و تغییر حالت بدن بیمار بر روی  تخت های سه شکن بواسطه ی وجود سه موتور انجام می شود. قسمت سرو میان و انتهای تخت بر اساس زاویه  دلخواه بیمار قابل تنظیم و تغییر می باشد. موتورهایی که برای این تخت تعبیه شده است دارای ضمانت نامه می باشند که این خود گویای کیفیت بالا ومطلوب تخت ههای تولیدی شرکت توان زیست سپاهان می باشد. با استفاده از تخت های سه شکن میتوان پروسه ی درمان بیمار را براحتی انجام داد چرا که بیمار با قرار گیری در بهترین حالت، آرامش لازم را کسب می کند و بدون هیچگونه استرس و احساس ناراحتی با کادر درمان همکاری می کند. مزیت بارزی که این تخت دارد اینست که بدون نیاز به اقدامات مکانیکی و تنظیم دستی، جهت و زاویه ی مورد نظر با فشردن تنها یک دکمه امکان پذیر می باشد. این تخت ها در منزل نیز برای نگهداری بیمار و یا سالمند بسیار کارآمد واقع شده است ومیتوان بسیاری از مشکلاتی که برای حرکت دادن و جابجا کردن بیمار پیش رو بود را برطرف نمود.