تخت دیالیز

شرکت توان زیست سپاهان یکی از برترین شرکت های تولید کننده ی تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی درمانی می باشد که مفتخر است با بیش از چند دهه سابقه ی درخشان در زمینه ی طراحی و ساخت تخت های بیمارستانی کارآمدو بهینه ، بخش بزرگی از نیاز بازار را بخوبی تامین کند و پاسخگو باشد. تخت های دیالیز با توجه به کاربردی که دارند بسیار مهم می باشند و باید دارای خصوصیات ویژه ای باشند  در واقع به تختی که دارای شکن های متعدد برقی باشد و دارای تجهیزات و لوازم جانبی به منظظور تامین رفاه حال بیمار و پزشک در روند درمان باشد به تخت دیالیز اطلاق می شود. شرکت توان زیست سپاهان تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تولید تخت های دیالیز با بهترین کیفیت و کارایی مصرف کنندگان را به این مهم برساند. شرکت توان زیست سپاهان تمام تولیدات خود را اعم از تخت های بیمارستانی شامل تخت ارتوپدی تخت های معمولی بیمار و تخت دیالیز را با بهترین شرایط عرضه می نماید. همچنین این شرکت آمادگی دارد با سایر مراکز درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور به منظور تامین نیازهای آنها همکاری و خدمت رسانی کند. شرکت توان زیست سپاهان در نظر دارد برای توسعه ی خدمات خود، فروش محصولات و تولیدات خود را از جمله تخت های دیالیز به سایر نقاط کشور گسترش دهد تا بدین وسیله تمامی بیماران از امکانات این تولیدات با کیفیت بهره مند شوند. با مراجعه به سایت شرکت توان زیست سپاهان میتوان از سایر تولیدات این شرکت بازدید نمود و جهت سفارش و خرید انواع تخت بیمارستانی  و لوازم و تجهیزات پزشکی از راه های ارتباطی با این شرکت، اقدام نمود. این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود و دسترسی راحت آنها جهت خرید محصولات ، تلاش نموده از طریق آنلاین و حضوری به آنها خدمت رسانی کند.

تخت دیالیز چیست؟

در اکثر بیمارستان ها بخش هایی وجود دارد با عنوان بخش دیالیز. بیمارانی که با مشکلات کلیه و نارسایی کلیه مواجه هستند نیاز هست که درون این بخش ها به صورت موقت و طی جلسات زیاد با تشخیص پزشک معالج بستری باشند و عمل دیالیز انجام بدهند این بخش ها دارای تجهیزات و دستگاه های زیادی می باشند که یکی از این تجهیزات تخت های مخصوص میباشد. تایم دیالیز بالا است و بیماران مجبور هستند زمان زیادی با موقعیت های مختلف در دوره های درمانی روی این تخت ها بخوابند.

قیمت تخت دیالیز

یکی از لوازم و تجهیزات مهم در بخش های  درمانی و بیمارستانی که بسیار ضروری است تخت دیالیز می باشد از این رو شرکت توان زیست سپاهان با بهره گیری از بهترین سیستم های پیشرفته و کادر متخصص و کارشناس در امر طراحی و تولید تخت های دیالیز آماده ی خدمت رسانی می باشد. تخت های دیالیز تولید شده توسط این شرکت دارای امکانات بسیار زیاد برای رفاه حال بیمار و پزشک در فرآیند درمان می باشد و سعی شده با طراحی و ساخت دقیق این تخت ها نهایت آرامش و راحتی را برای بیمار به همراه بیاورد. با توجه به آیتم هایی که در این تخت ها تعبیه شده است تا بیمارو پزشک به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند قیمت های متفاوتی برای تخت های دیالیزتعیین شده است بنابراین افراد می توانند با توجه به نوع نیاز و هدفی که جهت استفاده از این تخت ها دارند برای تهیه آنها اقدام نمایند.

ناگفته نماند تخت های دیالیز تولید شده توسط شرکت توان زیست سپاهان بسیار با کیفیت بوده و تمام استاندارد های لازم در آن ها بکارگرفته شده است همچنین قیمت این تخت ها نسبت به امکانات و سطح کیفیت بالایی که برای آنها در نظر گرفته شده است ، بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد بنابراین میتوان گفت تخت های بیمارستانی و سایر تجهیزات این شرکت در راستای رضایتمندی بیماران و مصرف کنندگان تولید و عرضه می شوند. با توجه به میزان امکانات تعبیه شده در تخت های دیالیز قیمت آنها نیز تخت تاثیر قرار می گیرد از جمله این عوامل میتوان به  تعداد شکن ها ، نوع برقی و مکانیکی آن ، جنس تشک و ابعاد و سایر امکانات رفاهی آن شامل قابلیت تغییر زاویه ، جابجایی هوا، قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن و غیره ، اشاره نمود. جهت استعلام از قیمت سایر تخت های بیمارستانی از جمله قیمت تخت دیالیز میتوان به سایت شرکت توان زیست سپاهان مراجعه نمود و یا از طریق تماس با پشتیبانی این شرکت اطلاعات لازم را دریافت نمود.

تخت بیمارستانی دیالیز

شرکت توان زیست سپاهان یکی از بهترین تولیدکنندگان تخت های بیمارستانی و تجهیزات و لوازم پزشکی و بیمارستانی می باشد که با تکیه بر توان بالای متخصصان و کارشناسان خود همچنین بهره مندی از سیستم های پیشرفته روز دنیا ، در بخش تولید وعرضه و تامین نیاز های تجهیزاتی بیمارستان ها و مراکز درمانی و پزشکی فعالیت موفق آمیزی داشته است.  تخت های دیالیز دارای انواع مختلفی می باشد از جمله نوع برقی و مکانیکی آن همچنین تعداد شکن ، و نوع ساده ی آن که هرکدام دارای ویژگی مختص بخود می باشند. طراحی این تخت ها بگونه ای انجام گرفته است که نهایت راحتی و آرامش برای بیمار تامین شود و بدون احساس ناراحتی به روند درمان خود ادامه دهد.

مواد و متریال های بکار رفته در این تخت ها بسیار مرغوب و باکیفیت همچنین با دوام می باشد. این تخت ها قابلیت تحمل وزن بالا را دارند همچنین زاویه ی قرار گیری بیمار بروی این تخت ها براحتی قابل تنظیم می باشدو میتوان بیمار را در وضعیت درست ومناسب با شرایط جسمی اش به روی این تخت ها قرار داد. تشک این تخت ها از نوع فوم سرد می باشد که بسیار با دوام بوده و حالت خود را با گذشت زمان و استفاده ی طولانی مدت از دست نمی دهد. قابلیت شستشو و ضدعفونی در این تخت ها از نکات ضروری و مهم آن می باشد. به دلیل قرار گیری طولانی مدت بیمار بروی تخت   درمان تا پایان فرآیند درمان ، باید این تخت ها دارای امکانات لازم جهت ایجاد حس راحتی باشند و هیچگونه ناراحتی در سایر بخش های بدن بیمار رخ ندهددر غیر اینصورت با ایجاد کوچکترین ناراحتی در دیگر اعضای بدن بیمار ، امکان اختلال در روند درمان وجود دارد. تخت بیمارستانی دیالیز بدلیل اهمیت بالایی که دارد باید با دقت و تخصص بالایی طراحی و ساخته شود از این رو شرکت توان زیست سپاهان تمام تلاش خود را بکارگرفته است تا بهترین تخت های بیمارستانی مخصوص دیالیز را با بهترین کیفیت و کارایی بالا، تولید و عرضه کند تا در این جهت گامی موثر و مفید برداشته باشد تامین نیازهای سلامت و بهبودی و رفاهی  بیماران هدف اصلی این شرکت می باشد که تا به امروز موفق به دستیابی به این هدف والا شده است.

ویژگی تخت بیمارستانی دیالیز

این مدل تخت بیمارستانی نوع خاصی است که تقریبا شبیه یونیت و صندلی همه کاره میباشند و ظاهر تخت بیشتر شبیه صندلی میباشد تا تخت بستری. تخت دیالیز برقی است و به حالت های مختلف تغییر شکل می دهد کارایی با موتور ها و جک های مخصوصی است که در زیرتخت تعبیه میشوند و بوسیله ریموت کنترل پوزیشن تخت را تغییر میدهند.

حالت های تخت خیلی زیاد است و شامل صندلی و به عکس تخت، تنظیم ارتفاع، پشتی متحرک، زیرپایی متحرک، فلت، شکسته، شیب مثبت و شیب منفی میباشد. جنس بدنه از فلز ساخته میشود و رنگ الکترواستاتیک آن را پوشش میدهد استراکچر طوری ساخته میشود که بتواند همه موتور ها را پوشش بدهد در مواقعی روی بدنه کاوری از جنس ای بی اس گذاشته میشود که هم بدنه و موتورها را می پوشاند هم جنبه زیبایی تخت را تحت تاثیر قرار میدهد.

رویه بستر با تشکچه های مخصوص چند تکه کاور میشود تشک ها به بستر تخت متصل هستند هر قسمت بستر به صورت جداگانه با تشک پوشانیده میشود مثلا پشتی، زیربدن، زیرسری، زیردستی، زیرپایی همگی قطعه های تشک مجزا دارند. تشک تخت مطابق با استاندارد ها طراحی و تولید شده و به صورت سه تکه و از جنس فوم ساخته شده است. می توان از تشک های طبی نیز به صورت جداگانه روی این تخت ها استفاده شود. تشک های طبی جداگانه به وسیله کش هایی به زیر تخت فیکس شده و جابه جا نمی شوند.

این تخت طول و عرض کمتری به نسبت تخت بستری دارد و این مورد به جادهی این نوع تخت ها در بخش ها و اتاق های با فضای کم کمک فراوانی میکند. زیر دستی ها در کنار تخت تعبیه میشوند و متحرک هستند زیرپایی و زیر سری نیز به همین شکل. در قسمت پایین تخت قسمتی طراحی شده که محل قرار دادن پاها روی آن است، در دراز مدت از خستگی و خواب رفتن پاها جلوگیری می کند. دارای پوشش محافظ شفاف قابل تعویض در قسمت پا. این تخت ها بسته به درخواست بیمارستان می تواند در انواع دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره ساخته شوند اما خب چهار موتوره تمامی آپشن های یک تخت کامل را دارا میباشد و ما به مشتریان اول چهار موتوره را پیشنهاد میکنیم.

مزایای تخت بیمارستانی دیالیز

تخت دیالیز ضد آب است و قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن را دارد. دارای جایگاهی برای قرار گیری سرم و محافظ جریان الکتریکی است. همچنین صندلی تخت به وسیله چهار چرخ که در زیر تخت تعبیه شده است می تواند به راحتی به مکان های دیگر منتقل شود زیرا دارای کاستور های دوتایی بزرگ و عملکرد قفل مرکزی اضافی است. همانطور که گفتیم بیمار دیالیزی مجبور است طی زمان های مختلف و دوره ای روی تخت دوره درمان را بگذراند به همین خاطر باید سعی شود این تخت ها بسیار ایمن، روان، بیصدا و با کارایی بدون عیب و نقص تولید و به مشتری عرضه شود.