راه های جلوگیری سقوط از تخت

3 راه اصلی برای جلوگیری یا به حداقل رساندن سقوط از تخت

راه های جلوگیری سقوط از تخت

خواه مراقبت در خانه و بیمارستان یا هر محیط مراقبت دیگری باشید، مطمئن هستیم که از قبل به خوبی از این مسئله آگاه بوده اید. سقوط بیماران از تختخواب بسیار خطرناک است ، و علاوه بر این ، می توان از آن جلوگیری کرد. 3 چیز اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از سقوط در تختخواب استفاده کنید ، یا فقط آنها را کاملاً متوقف کنید.

1 – استفاده از یک جفت ریل جانبی

این یک روش کاملاً ساده است ، اما بستن یک جفت بد ساید (ریل جانبی) روی تخت بیمارستانی از افتادن کاربر جلوگیری می کند. این یک راه حل خوب برای فردی است که شاید به طور موقت دچار مشکل سقوط در تختخواب و مواردی از این دست باشد ، زیرا بعداً می توان نرده های کناری را برداشت. همانطور که گفته شد ، موارد زیادی در مورد نرده های جانبی اضافی وجود دارد که می تواند آسیب بیشتری نسبت به بیماران آسیب پذیر داشته باشد ، ما همیشه تهیه تختخواب های جانبی توکار را برای رعایت کامل ایمنی و رعایت دستورالعمل ها توصیه می کنیم.

2- از تشک هایی که از نظر اندازه متناسب با تختخواب ساخته شده استفاده کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ریل های جانبی از سقوط جلوگیری میکنند لیکن اگر تشک بیرون زده باشد و کاملاً روی تخت قرار نگیر احتمال لیز خوردن بدن بیمار میباشد .

ما می فهمیم که حتی نرده های جانبی داخلی نیز همیشه به خصوص زیبا نیستند. میله های فلزی بد فرم حتی می تواند بیمار را زندانی کند و باعث ناراحتی مبتلایان به زوال عقل یا مشکلات روحی شود. پانل های جانبی یک مانع کاملا محکم ارائه می دهند که باعث می شود کاربران نتوانند از تخت بیرون بیایند. این پانل های جانبی با پارچه مشبک ساخته شده و باعث عبور نور می شوند و نمای بسیار گسترده تری از تختخواب را ارائه می دهند. این واقعیت که فرد به دنبال جابجایی نیست یک گام بزرگ به جلو در به حداقل رساندن تحریک و موارد دیگر است ، بنابراین به ارتقا کیفیت مراقبت های ارائه شده کمک می کند.

مسلماً ممکن است نرده های فرعی و پانل های جانبی مشبک برای برخی از بیماران کمی زیاد باشد. آنها می توانند برخی از کاربران را محدود نگه دارند ، که این امر می تواند به سلامت روحی و روانی آنها آسیب برساند.

3- معرفی خانگی LowLine 

تختخواب های کوچک جایگزین بسیار خوبی هستند و اگرچه ممکن است جلوی سقوط فرد از رختخواب را نگیرند ، اما آسیب دیدگی را به حداقل می رسانند. یک تختخواب کوچک نسبت به یک تخت معمولی از نظر استاندارد بسیار پایین تر است و برای کاهش فاصله افتادن فرد به زمین نزدیکتر است. تخت  LowLine  فقط 10 سانتی متر از کف پایین می آید ، که در مکان هایی مانند خانه های مراقبت و خانه بسیار عالی است. در جاهایی که سایر تختخوابها با کاهش ارتفاع نمیتوانند موتورها را در خود نگه دارند ،تخت Low Line  موتور در انتهای تختخواب بصورت متحرک است که به حفظ زیبایی طراحی کمک می کند.

LowLine را می توان با تشک کف نیز استفاده کرد که باز هم به کاهش میزان خساراتی که می تواند در اثر سقوط از تخت ایجاد کند کمک خواهد کرد.

تخت Low Line را می توان به ارتفاع 10 سانتی متر از سطح زمین پایین آورد تا در صورت افتادن از آن ، آسیب دیدگی به حداقل برسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.