تشک برقی چیست و چه کاربردی دارد

تشک برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

تشک برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرما در خانه عاملی است که بر رفاه و احساس راحتی در فضای زندگی تأثیر می گذارد. برای ما بسیار مهم است که هنگام خواب ، وقتی که بدن پس از یک روز سخت در حال استراحت است ، احساس راحتی کنیم. پتو های سنگین و حجیم که باید در دما های ناپایدار از آن ها استفاده کنیم ، همیشه راحت نیستند. تهیه یک تختخواب گرم و یک خواب راحت با دستگاهی مانند الکتروماترا امکان پذیر است. تشک برقی حتی گرما را ایجاد می کند ، تخت شما را گرم می کند و بدن شما را گرم می کند. شرکت توان زیست عرضه کننده تخت سه شکن و تخت ICU و… شما را با این نوع تشک ها بیش تر آشنا می کند.
تشک برقی ملافه ای نازک است که از ماده ای ساخته شده است که می تواند گرما را با استفاده از یک عنصر گرم کننده انعطاف پذیر حفظ کند. این دستگاه زیر ملافه قرار می گیرد. در روند کار ، الکترومتراژها دمای راحتی هنگام خواب را فراهم می کنند که این مسئله فوری در آپارتمان های مرطوب ، خانه ها ، کلبه های روستایی است.

تشک های برقی به راحتی جمع می شوند ، مانند ملافه های تخت خواب ، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. ویژگی اصلی الکتروماترها این است که این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین روش های گرمایش در فصل سرما است.

تشک برقی چگونه کار می کند

تشک برقی با شبکه برق کار می کند ، سیم محصول دارای طول 2-3 متر است ، کشش آن تا پریز برق را راحت می کند. جز اصلی محصول عنصر گرمایشی است که از یک سیم داخلی پوشانده شده با سیلیکون تشکیل شده است. سیم داخلی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است – آلیاژی از کروم و نیکل ، که عمر طولانی محصول را تضمین می کند. پوشش سیلیکونی ، حتی در زیر گرمای شدید ، عایق بندی کامل سیم داخلی را تضمین می کند.
پایه بالایی تشک 100٪ پنبه طبیعی است که می تواند در رنگ های متنوع ارائه شود. قسمت زیرین تشک برقی دارای پارچه ای مقاوم در برابر حرارت است ، که باعث حفظ گرما در پایین محصول می شود و توانایی تحمل درجه حرارت تا 200 درجه را دارد به لطف قرارگیری صحیح اجزای داخلی ، گرما به طور مساوی توزیع می شود و کل فضا را گرم می کند ، و نه قسمت های جداگانه آن.

تشک برقی چیست و چه کاربردی دارد

تشک های برقی دو حالت دارند یک حالت برای گرم شدن (45-55 درجه) و یک حالت خواب (35-40 درجه). این حالت ها با استفاده از یک سوئیچ تنظیم می شود ، که مجهز به نور پس زمینه است ، که امکان تغییر آزادانه آن در تاریکی را فراهم می کند. تشک برقی دستگاهی بسیار اقتصادی است و حداکثر مصرف برق 80 وات است. تشک های برقی در دو نوع – یک و نیم خواب و دو نفره موجود است.

اثر بهبودی استفاده از تشک های گرم شده

تشک های برقی اثر درمانی دارند. گرم کردن بدن با کمک چنین دستگاهی به شما امکان می دهد از درد در عضلات و پشت ، سیاتیک ، استئوکندروز خلاص شوید. همچنین ، استفاده از الکتروماترا توسط پزشکان برای بیماری های زنان توصیه می شود. علاوه بر این ، تشک های برقی با استفاده از گرما در تمام مناطق اصلی بدن انسان ، در رفع استرس تاثیر دارند.

از الکتروماتریل ها در سالن های زیبایی برای اطمینان از راحتی مشتری ، در اتاق های درمانی و ماساژ استفاده می شود. بدون دمای مناسب ، اتاق هرگز دنج بودن لازم را نخواهد داشت. احساس گرما هنگام خواب بسیار مهم است. در غیر این صورت ، برای کل روز شور و نشاط نخواهید داشت. اگر نمی خواهید خود را در یک پتو بزرگ و سنگین بپیچید ، چه می کنید؟ این کار احساس فشار بر کل بدن ایجاد خواهد شد. تشک گرم شده یک خواب آرام را در طول شب تضمین می کند. این تشک قادر است گرمی دلپذیری را هدیه دهد.

ویژگی های تشک های گرم شده

 این تشک از ماده خاصی ساخته شده است که قادر است گرما را حفظ کند. از یک عنصر گرمایشی ویژه نیز لزوما استفاده می شود. چنین وسیله ای روی تخت پخش می شود و سپس یک ورق در بالا قرار می گیرد. دستگاه دمای مورد نیاز را برای مدت زمان مشخص حفظ خواهد کرد. در حالت کار ، این محصول قادر است نه تنها گرم شود ، بلکه همچنین ملافه های تخت را خشک کند. اگر اتاق مرطوب باشد ، این واقعا عالی است. تشک برقی بسیار جمع و جور است. در صورت عدم نیاز ، می توان آن را به راحتی جمع کرد و در کمد قرار داد. چنین دستگاهی یک روش اقتصادی گرمایش در سرمای یخبندان های شدید است. لازم نیست برای گرمایش تعداد زیادی از وسایل برقی را روشن کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.