کمد بیمار مدل TZ-P-601

کمد بیمار مدل TZ-P-601

کمد بیمار مدل TZ-P-601 یا همان لاکر یکی از انواع هتلینگی است که در بیمارستان ها و درکنار تخت بستری مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصول برای قرارگیری وسایل شخصی بیمار ازجمله لباس، ظروف، لوازم بهداشتی شخصی بیمار و … کنارتخت بیمار قرارداده میشود جایی که فرد بستری و با همراه بیمار به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

اطلاعات فنی
توضیحات

لاکرها دارای کشو و کمد میباشد و رویه میز مانندی که آنجا نیز بتوان وسایلی قرار داد. لاکرها چرخدار هستند و جابجایی آنها بسیار راحت است در هنگام ساخت و تولید سعی میشود ظاهر لاکر و رنگ بندی به شکلی باشد که با بخش بستری و تخت بیمارستانی همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

لاکرها اصولا بخاطر جابجایی و استفاده مکرر که ممکن است عمر مفیدشان کم شود از جنس های مرغوب ساخته میشوند، همچنین متریال سبک در تولید لاکرها استفاده میشوند.

جنس این محصول میتواند ورق فلز یا ای بی اس باشد این بسته به سفارش مشتری یا بیمارستان میباشد. اگر ورق فلز استفاده شود، باید روکش رنگ کوره ای الکترواستاتیک داشته باشد تا در مدت زمان طولانی در اثر شستشو یا ضد عفونی شدن بدنه و لولاها زنگ نزنند.

امروزه لاکرهای فلزی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند چون به هرحال مشکلات خاص خود را دارند از جمله این مشکلات، سر و صدا کردن دربها، له شدگی، و دردراز مدت پوسیدگی و … است. راه چاره این مشکلات استفاده از ایده های نوین میباشد. ای بی اس جنسی است که امروزه جایگزین شده، لاکرها اکثرا از این جنس ساخته میشوند هم بسیار سبک هستند هم سر و صدایی ندارند هم اینکه دچار پوسیدگی نمیشوند و … و مزایای بیشتری نسبت به ورق فلز دارند.

لاکرهای ای بی اس در سایز های مختلف و رنگبندی متنوع ساخته میشوند و در بخش های بستری قرار میگیرند هر تخت یک لاکر لازم دارد.

ویژگیهای استاندراد محصول