کمد بیمار مدل TZ-P-600

کمد بیمار مدل TZ-P-600

یکی از انواع هتلینگی که در بیمارستان ها و در کنار تخت بستری مورد استفاده قرار میگیرد کمد یا همان لاکر میباشد.

کمد بیمار مدل TZ-P-600 برای قرارگیری وسایل شخصی بیمار ازجمله  لباس، ظروف، لوازم بهداشتی شخصی بیمار و … کنار تخت بیمار قرار داده میشود جایی که فرد بستری و با همراه بیمار به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

اطلاعات فنی
توضیحات

لاکر دارای کشو و کمد میباشد و رویه میز مانندی که آنجا نیز بتوان وسایلی قرار دادلاکرها چرخدارهستند وجابجایی آنها بسیار راحت  است درهنگام ساخت وتولید سعی میشود ظاهر لاکر و رنگ بندی  به شکلی باشد که با بخش  بستری  وتخت همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

لاکرها اصولا بخاطر جابجایی و استفاده مکرر که ممکن است عمر مفیدشان کم شود از جنس های مرغوب ساخته میشوند همچنین متریال سبک در تولید لاکرها استفاده میشوند.

جنس این محصول میتواند ورق فلز یا ای بی اس باشد این بسته به سفارش مشتری یا بیمارستان میباشد اگر ورق فلز استفاده شود باید روکش رنگ کوره ای الکترواستاتیک داشته باشد تا در مدت زمان طولانی در اثر شستشو یا ضد عفونی شدن بدنه و لولا ها زنگ نزنند.

امروزه لاکر های فلزی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند چون به هر حال مشکلات خاص خود را دارند ازجمله این مشکلات سر و صدا کردن درب ها، له شدگی، و در دراز مدت پوسیدگی و … است راه چاره این مشکلات استفاده از ایده های نوین میباشد ای بی اس جنسی است که امروزه جایگزین شده لاکرها اکثرا از این جنس ساخته میشوند هم بسیار سبک هستند هم سر و صدایی ندارند هم اینکه دچار پوسیدگی نمیشوند و… و مزایای بیشتری نسبت به ورق فلز دارند.

لاکر های ای بی اس در سایز های مختلف و رنگبندی متنوع ساخته میشوند و دربخش های بستری قرار میگیرند هر تخت یک لاکر لازم دارد.

ویژگیهای استاندراد محصول