صندلی های خونگیری و زیبایی

صندلی هایی هستند که دربخش های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند که بیمار بتواند راحت روی آن بنشیند و نمونه های خون مورد نیاز از او گرفته شود این صندلی ها مکانیزم خاصی دارند که میتوانند به حالت خوابیده هم تغییر پوزیشن بدهند.

از مدل ساده گرفته که دستی است و دو تکه فقط قسمت نشیمن دارد و پشتی که ثابت است تا مدل سه تکه که یک زیر پایی مجزا هم دارا میباشد که متحرک میباشد.

اطلاعات فنی
توضیحات

صندلی های خونگیری و زیبایی

مدل های برقی نیز این آپشن ها را دارا میباشد و با موتور و ریموت کنترل کارمیکند حالا بسته به سفارش میتوان تعداد موتورها را افزایش داد و آپشن های دیگری به تخت اضافه نمود. صندلی های برقی دارای زیرسری نیز میباشند و سعی میشود روی استراکچر و موتورها با کاور های ای بی اس پوشانده شود تا جنبه زیبایی تخت حفظ شود.

این صندلی ها اصولا نیازی به چرخ ندارند و ثابت هستند. رویه آن از تشکچه پوشانیده میشود تا بیمار راحت تر باشد و مهم تر از همه صندلی خونگیری دارای زیردستی میباشد و مهم ترین اجزای این صندلی ها زیردستی هایشان میباشد تا درهنگام خونگیری دست بیمار روی آن قرار بگیرد.

جنس بدنه از فلز یا پروفیل میباشد و بدنه با روکش رنگ کوره ای یا همان الکترواستاتیک پوشیده میشود. جنس تشک های رویه از فوم ابر و روکش چرم است که قابلیت شستشو و ضد عفونی شدن را دارا میباشد. رنگ بندی سلیقه است و ما برای مشتریان ژورنال رنگ ارسال میکنیم انتخاب می کنند و رویه برش میخورد.

این مدل صندلی در مراکزی مانند هلال احمر، آزمایشگاه های تشخیص طبی و بیمارستان ها و … کاربرد زیادی دارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم زیردستی های  چپ و راست از مهم ترین اجزای صندلی هستند. این زیر دستی ها نیز با تشکچه پوشانده میشوند و متحرک هستند هم میتوانند بالا پایین بروند و ارتفاع شان تنظیم شود هم حالت چرخش در جای خود دارند که بوسیله کلمپ های مخصوصی متصل به صندلی هستند.

شرکت توان زیست تولید کننده حرفه ای تخت بیمارستانی، تخت جراحی، تخت دیالیز، تخت ارتوپدی و … می باشد. ما همچنین خدمات سفارشی ارائه می دهیم. اگر سوالی دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

ویزگی های استاندارد محصول