خدمات پس از فروش – بسته بندی

خدمات پس از فروش تخت بیمارستانی

خدمات پس از فروش تعهدی است که شرکت ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی جنس خریداری شده در مدت معین ارائه می دهند. این خدمات شامل تعمیرات یا تعویض قطعات معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد.

خدمات پس از فروش باعث وفاداری مشتریان به شرکت میشود و راهکارهایی دارد ازجمله نصب و راه اندازی، حمل، سرویس درمحل، و پشتیبانی که بعدها انجام میشود.

شرکت ها از طریق نمایندگی های فعالی که در شهرهای مختلف دارند به مشتری این اطمینان را می دهند که محصول  خریداری شده از هر نظر گارانتی میشود و واحدهای خدمات در نزدیکی مشتریان حضور دارند یکی از وظایفی  که  واحدهای خدمات پس از فروش دارند دادن مشاوره های فنی به مشتریان میباشد و نیازهای فنی مشتریان را شناسایی و راهکارهای لازم را به مشتریان میدهند از جمله ارسال دفترچه راهنما یا کاتالوگ، پیامک، محتواهای فنی در وب سایت و…

شرکت توان زیست سپاهان نیز در راستای مشتری مداری و خدمت رسانی به خریداران محصولات خود، در خصوص خدمات پس از فروش شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان با اطمینان خاطر سفارش مورد نظرشان را به این شرکت بسپارند.

تمامی محصولات در صورت شامل بودن شرایط گارانتی به مدت یکسال به صورت رایگان تعمیر و رفع عیب خواهند گردید.

تمامی محصولات از ده سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات برخوردار میباشند.

بسته بندی محصولات بر طبق استانداردهای بروز دنیا انجام میشود و بعد از اینکه بدست مشتریان عزیز رسید گروه خدمات پس از فروش مسئول نصب و راه اندازی در محل حاضر شده و بعد از راه اندازی کنترل نهایی بر روی آن از هر نظر صورت گرفته تحویل مشتری میگردد

هزینه ایاب و ذهاب در مدت گارانتی به عهده  مشتریان عزیز میباشد.

خدمات پس از فروش تخت بیمارستانی