تشک طبی بیمارستانی

تشک طبی بیمارستانی

یکی از کالا های پرمصرف محیط بیمارستان و بیمار در منزل تشک طبی بیمارستانی میباشد. انتخاب تشک مناسب برای تخت های بیمارستانی برای وضعیت بیماران ضروری است وقتی بیمار بتواند خواب و استراحت راحت و مطلوبی داشته باشد روند بهبود سرعت بیشتری خواهد داشت.

اطلاعات فنی
توضیحات

تشک بیمارستانی باید استاندارد باشد که هم بتواند فشار وارده توسط وزن بیمار را تحمل کند هم آسایش بیمار را فراهم آورد.

هنگام خرید و تهیه تشک طبی بیمارستانی باید به نکاتی توجه نمود از جمله مواد بکار رفته در آن، ضخامت استاندارد، قابلیت شستشوی آن و …

مواد تشکیل دهنده تشک غالبا ابر هستند حالا این ابرها به خاطر کاربرد های مختلف به اشکال مختلف تولید میشوند مثلا ابرهای فشرده برای تشک هایی استفاده میشوند که میخواهیم.

مدت زمان زیادی از تشک استفاده کنیم مثل بخش بستری یا ابر به شکل فوم سرد برای صندلی ها و تخت هایی استفاده میشوند که استفاده کمتری از آنها میشود مثل مطب زیبایی.

ضخامت تشک ها اصولا سلیقه ای است و بیمارستان بر اساس نیاز تشک های مختلف با سایز و ضخامتدهای مختلف سفارش میدهد.

قابلیت شستشو و ضدعفونی شدن از موارد مهمی میباشد که باید به آن توجه شد مثلا در اتاق عمل یا بخش نوزادان یا … لازم است مرتبا تشک شسته و ضدعفونی شود.

روکش تشک طبی بیمارستانی از موادی تولید میشود که بتوان مرتب آن راشسته و ضدعفونی نمود.

یکی دیگر از موارد تولید یک تشک استاندارد قابلیت انعطاف تشک میباشد و چون تخت بستری همیشه شکنها و حالت های خاصی روی بستر دارد و مدام تغییر پوزیشن میدهد تشک نیز بنا به این تغییر حالتها باید تغییرحالت بدهد و مثل یک رویه سخت و یکپارچه روی تخت نایستد.

ما با تولید انواع تشک های بستری اعلا با مواد درجه یک برای انواع تخت بیمارستانی این نیاز بیمارستان و بیماران در منزل را فراهم آورده ایم.

ویژگیهای استاندراد محصول