میز غذای بیمار

میز غذای بیمار

یکی از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی که تقریبا در همه بخش های بیمارستانی دیده می شود میز غذای بیمار است که بسیار الزامی میباشد. بیماران با استفاده ازاین وسیله به سهولت میتوانند بر روی تخت بستری غذا بخورند و سینی غذا و لیوان خود را روی آن قرار دهند.

اطلاعات فنی
توضیحات

میز غذا چون چرخدار است به راحتی جابجا میشود و میتوان آن را کنار گذاشت تا فضای استراحت بیمار را اشغال نکند و در هنگام غذا خوردن به راحتی  روبروی بیمار قرار میگیرد. روی چرخ ها ترمز هایی تعبیه میشود که در هنگام استفاده میز جابجا نشود میز غذا ها اصولا قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا  بیماران بتوانند به نسبت راحتی خود میز را بالا یا پایین ببرند.

همه میز های غذا تقریبا یک شکل هستند استراکچر پایین و چرخها و پایه یکطرفه با پیچ یا کلمپ نگه دارنده و کلاف بالا و رویه اجزای تشکیل دهنده  میزها هستند حالا هر شرکت یا تولید کننده در هنگام تولید مطابق برند خود، شکل  ظاهری سلیقه ای خود یا مشتری را اعمال میکند.

جنس بدنه از فلز با پوشش رنگ الکترو استاتیک میباشد. جنس رویه ها میتواند استیل یا فایبر باشد رویه میز شکل مستطیلی دارد و برخی شرکت های  تولیدی برجستگی هایی با عنوان جای لیوان یا جای قاشق و بشقاب روی سطح  رویه قرار میدهند این برجستگی ها بوسیله  قالب های مخصوص  تولید میشوند.

بعضی از تولیدی ها روی استراکچر پایین بخاطر شکیل تر بودن میز رویه و کاور تعبیه میکنند که  کامل قطعات فلز و چرخ ها را پوشش میدهد. مورد دیگر رنگبندی میز غذا است که میتواند با دکوراسیون اتاق بخش و سلیقه خریدار هماهنگ باشد.

ویژگی های استاندارد محصول