تخت معاینه مدل TZ-P-900

تخت معاینه مدل TZ-P-900

اطلاعات فنی
توضیحات

تخت معاینه مدل TZ-P-900

تخت معاینه ازجمله وسایلی است جهت معاینات برروی بیمار ساخته میشود. این تخت ها تقریبا همه کاره می باشند و کاربرد های زیادی در انواع  بخش های بیمارستانی، مطب ها، کلینیک ها، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و سالن های ماساژ دارد اما اصلی ترین کاربرد آنها معاینه و تزریقات میباشد.

این نوع تخت ها ساده ولی در عین حال مدل های مختلف و زیادی دارند که بنا به نیاز قابلیت های جدید به آنها اضافه میشود از جمله شکن زیرسری که پزشک نیاز دارد زیر سر بیمار متحرک باشد یا پزشک می خواهد تخت دارای جای مناسب برای رول دستمال یا ملحفه باشد که قطعه میله ای در کنار تخت برای جای رول قرار داده میشود در برخی موارد نیاز است که تخت برای جادهی وسایل دارای کشو یا کمد باشد که در زیر بستر و روی استراکچر کمد یا کشو به تعداد سفارش تعبیه میشود همه این مدل ها و سفارشات در زمان تولید مد نظر قرار گرفته میشوند.

درهمه موارد زیبایی ظاهری بسیار مهم میباشد نوع تشک، نوع پایه ها و رنگ تخت از موارد سلیقه ای و سفارشی میباشد، مثلا بیمارستان یا کلینیک یا هر جایی که تخت معاینه می خرد بنا به دکوراسیون و سلیقه نوع و ظاهر و رنگ تخت را مشخص میکند.

از دیگر مشخصات ظاهری میتوان به مدل پایه ها اشاره نمود که هم میتوانند ساده باشند هم تاشو، هلالی، خم و… این محصول در برخی موارد برقی و موتوردار ساخته میشود، که زیرتخت موتور و جک قرار میگیرد و با کمک ریموت کنترل میتوانیم حالت های تخت را تغییر دهیم.

مانند همه هتلینگ ها و تخت بیمارستانی این تخت معاینه مدل TZ-P-900 هم از استراکچر فلز با روکش رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده و بستر یک یا دوتکه با زیره ورق چوبی ساخته میشود. رویه تخت بخاطر راحتی بیمار تشک با سایز و مدل های مختلف و بنا به شکن یک یا دوتکه کاور میشود که به تخت متصل میباشد تشک از فوم ابر یا ریباند تشکیل شده و روکش چرمی برای شستشو و ضدعفونی شدن دارد ضخامت تشک بستگی به سفارش مشتری دارد و در زیرسر بالشتک تعبیه میشود.

سایز بستر و ارتفاع تخت های معاینه استاندارد میباشد ولی امکان تغییر سایز نیز وجود دارد در برخی از سفارشات جایی برای پایه سرم بالای سربیمار گذاشته میشود و پایه سرم در همان قسمت گذاشته میشود.

ویژگیهای استاندراد محصول
  •   تخت معاینه900-p-tz
  •  ساخته شده از فولاد ۱۲st با روکش رنگ پودری الکترواستاتیک
  •  قابل استفاده در مطب ها ، مراکز درمانی و بیمارستانها
  •  مجهز به جای رول جهت استفاده از ملحفه رولی یکبار مصرف
  •  دارای کفی پایه از جنس زالامید  به منظور جلوگیری از سر خوردن و حرکت تحت در هنگام استفاده
  • دارای تشک مخصوص از جنس فوم سرد و مشمایی مقاوم
  •  قابلیت تحمل ۳۰۰ کیلو گرم وزن